3 maj 2009

vilken härlig dag på jobbet, sålde för många goa tusenlappar=) körde hem i ett molningt skåne, upp i lägenheten, snabbt svira om till träningskläder för att köra ut till skogen o göra ett varv där. pappa var med mig som sällskap när martin sprang rundan på 35 minuter, pust! jag trodde det skulle bli en lugn skön power walk men han speeda upp i 180 o gjorde rundan lika snabbt som om jag hade sprungit den, oops=) skönt att röra kroppen, för nu ikväll har jag bara suttit i morgonrock i soffan o haft det skönt=) 

på tisdag ska jag till min vän anette o få mina naglar fixade, ohh som jag längtar. både att träffa anette o att bli ompysslad. känns skoj att få fina naglar. det ska iaf inte bli fransk manikyr, trivs bäst med glitter o sånt tjusigt=)


dessa godingar hade jag när lillebror tog studenten för typ 2 år sen, me like=)=)=)

klockan e mkt men jag tror jag ska gå o ta mig en muffins att mumsa på, gott gott! gjorde kladdkaksmuffins i torsdags, hotell o restaurang töserna förstår vad jag menar när jag säger att de blev i klass m bageriet i skolans muffins. de blev så goda, så goda!!! tyvärr e de slut sen länge, men gjorde en sats med lime i oxå. mitt nya yrke muffins maker, inte helt fel=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga naglar=) å ja de chokladmuffinsen på skolan var inte att leka med!! sjukt goda. Du måste ge mig receptet på de du gjorde=) nu ska jag iväg til gymmet och köra lite styrka. Ha det gott kram emma

2009-05-04 @ 19:57:48
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0