1 juni 2009

första juni, herre gud va tiden går...nu e de ju sommar, eller iaf en sommarmånad, hihi. vad för väder det blir det vet man ju aldrig. men igår var det en underbar dag, sol o sommarvärme, hoppas att det fortsätter. spenderade många härliga timmar i mormors trädgård tillsammans med mami o mormor o katten tekla=) firade mors dag med jordgubbstårta o saft, mums! på kvällen satt jag ute på vår balkong med typ världens bästa bok=) Mitt nya jag av Sophie Kinsella, oh va hon skriver bra böcker.

snart dags att besälla fler pocket böcker från nätet till semestern. detta året ska jag ha med mig sju böcker hade jag tänkt, 2 lata veckor på stranden, då plöjs många böcker igenom kan ni tro=) o då ska vi inte tala om hur många böcker som behövs till 3,5 veckors semester i thailand som vi bokade för en stund sen=) fast då ska jag nog inte läsa så mycket utan mest ligga o guppa i det blå=) eller som på rhodos, få hela havet i huvudet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0