14 juli 2009

idag har min fina mamma varit med mig i skolan. hon fick så tjusiga naglar att jag knappt tror att jag har gjort dem själv=) hon fick en påfyllning eller fix som vi säger på nagelspråk, sen gott folk gjorde jag glitter tippar, glitter ofcourse allday, everyday=) hon fick välja 2 färger, rosa o silver blev det. sen fixa o trixa jag lite sen hade mamma smoking hot flames naglar. som tack fick jag välja 3 glitter färger från lilla nagel butiken, det blev en lila, en vit o en mörkrosa. sen när jag kom hem hade jag fått ett brev med ytterligare 12 burkar med glitter i alla dess olika färger. längtar så tills jag kan få börja använda dem=) får väl invänta en modig kund i guess=)

nu sitter jag bänkad i soffan o kollar veckans so u think u can dance, bästa programet, check it out=) har även hunnit med att sjunga allsång med mina idoler larz kristerz o alexander rybak. en bra kväll helt enkelt.


har en härlig dag framför mig imorgon. först är det dags för skola igen, f*n va det  är skoj där, sen ska jag o min bästa jessica ägna kvällen åt tjejsnack o harry potter. fatta att imorgon har filmen premiär o vi ska gå o se den. kommer sitta på helspänn i 2,5 timmar, hela filmen igenom, oh det ska bli kul. har ni inte läst böckerna.....just do it!!! !!! !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0