30 september 2008

siste september började med träning, att bränna lite kalorier är en härlig start på dagen, då kan man fylla på med många fler under dagen, haha=) mamma o jag har hängt mesta tiden av dagen, varit med tobbe hos doktorn, stackarn har legat med 39 graders feber sen i torsdags o idag fick han reda på att det var körtelfeber eller kissing discease som det oxå kallas=)=)=) nu ikväll har jag snackat med big sis, 18 dagar kvar till bebisen kommer, yeay=) längtar tills jag får trippa ner på stan o köpa det lilla mjuka fåret jag har tittat ut till den lille, första gosedjuret e viktigt!!! jag dras ju fortfarande med min goding, Nalle-Maja<3

tomorrow's a big day...vi får vårt nya place, 3 rum o kök, wiieee!!! men oj oj oj med saker som ska göras o jag har ganska exakt en månad på mig att måla, städa, packa, packa upp, skruva, borra, sätta ihop möbler mm mm innan inflyttningsfesten den 15 november...nån som vill komma, hihi=) då ska allt vara klart, får se hur bra disiplin jag har på mig själv, om jag lyckas med detta=)

nu piper kitty efter mat, sov gott...kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0