30 november 2008

oj oj oj, seg segare segast, thats me today=) vilken kväll igår, massa cider, lössnoppar o glidmedel=), skratt, jessica o en massa härliga töser o en sen tur med singstar framåt natten. hade en toppen kväll i kristianstad helt enkelt, länge sen jag hade så skoj=) mitt hjärta hämta mig o sen körde vi hemåt.

idag e de första advent, ljuset är tänt o stakarna lyser i fönsterkarmarna. framåt kvällen är det dags att dra på sig långkalsongerna o sen bege sig ner till stan o julskyltningen o kolla in alla de fina raketerna.

nu ska jag mysa vidare, imorgon e det den 1 december, dags att öppna lucka ett i julkalendern=)

ha en härlig söndag<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh hade oxå super skoj. så glad du kom!!!

2008-12-01 @ 08:14:57
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0