26 juni 2008

imorgon är jag ledig o det ska bli väldigt skönt, men tro inte att det blir nån sovmorgon för min del...ohh nej, utan upp o hoppa vid 8 för att sen dra iväg till träningen o köra ett hårt pass där. sen e de en riktig girlsday på stan som gäller...jag, angelica o cassandra drar till lund eller malmö för lite shopping, fika o trevligheter, för att sen bli upphämtade av min snälla pappa för att köra till sis. hon jobbar imorgon o då passar vi såklart på att fylla på våra pyssellager=)=)=) dagen avslutas med middag från pimpas, cant wait=) min o martins absoluta favorit är nr 35 på deras meny, yummie!!!

varför i kattsingen har min text ändrats till nån ful mini text, aja det får lösa sig nån annan dag=) nu hoppar jag i säng.
sov gott=)


Kommentarer
Postat av: Jessica

gud vad du tränar kvinna=)=)

jag vill med shoppa :( men jobbar 5 helger irad...så får iallfall pengar till att shoppa sen=)

2008-06-27 @ 10:36:49
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0