19 juni 2008

sitter i mammas trädgård o njuter av ledigheten, hyfsat varmt men ingen sol. lyssnade på somewhere over the rainbow från filmen 50 first dates, väldigt fin, men nu startade mor min gräsklipparen, så lyssnar på vrålet från den ist=)

nu var midsommar planerna spikade, skönt=) ska ut o plocka blommor om en stund till en fin krans, massa prästkragar ska jag ha i. hmm va ska jag ha på mig imorgon, man vet ju aldrig med det svenska sommarvädret=) 25 grader varmt o klänning eller regn o yllestrumpor, de e frågan=) enligt smhi blir det typ 13-18 grader o lite regn, yeej.
förra midsommar jobbade jag nån timme, åkte på värsta förkylningen som lite senare blev bihålsinflamation, käka middag hos mamma med martin o några av mors vänner, sen drog vi till kompisarna, jag va trött som en gnu o förkyld o dann, men  hade en trevlig kväll iaf. alltså kan årets midsommar bara bli bättre. nu e de snart ett helt år sen jag o angel va o såg justin timberlake i göteborg, ja jesus va tiden går.

träning ikväll, denna gång rygg o triceps tror jag att det heter=) sen ska jag nog ha ett mini spa för mig hemma i lägenheten, med ansikts mask, hårinpackning, måla nytt nagellack på tånaglarna, peela kroppen, fila o fixa=) skönt ska det bli=)

lite trist att sverige åkte ut em igår, men laget hade verkligen tappat gnistan, jaha vem ska man heja på nu...det får nog bli kroatien om de är kvar, eller har någon annan nåt tips?

nu e de dags för midsommarkrans pysslande=) hej svej!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

härligt med massa bloggning av nina fina =)

2008-06-19 @ 21:56:56
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

Glad midsommar min kära vän! Hoppas du får en trevlig dag trots tradigt väder. =) kramis

2008-06-20 @ 11:31:15
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0