24 juli 2008

så underbart väder idag, jag o hjärtat tog en power walk i förmiddags o invigde våra nya pulsklockor, jesus vad många kalorier jag brände=) så därför tog jag 3 st chokladbullar sen när jag kom hem o mumsade på, hihi=) varmt o gott idag o som jag längtar efter att få slänga mig i havet eller en pool, o bara få plaska rundor lite=) blir ev stranden på lördag, då ska jag pressa, e vit som en mjölapåse=) e nice att ligga på stranden med en massa tidningar o böcker o solen som värmer=) bara idag att jobba kvar=)=)=) sen ledig i 6 dagar, yeay!!!

 inte många dagar kvar nu tills jag ligger såhär o njuter i medelhavet=)=)=)

nu ska jag snart köra till jobb, ha en ljuvlig dag i det fina vädret=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0