tors 24 april 08

la la la det är vår, riktig vår o man är sååå mycket gladare=) fåglarna kvittrar o hela skogen är full av fina vitsippor. snart kommer väl högsommaren, så att vi sen i juni, juli o augusti står här med regn o blåst. i tisdags var jag på landet hos anders o matade svinen, vildsvinen....de på jobbet trodde att jag skämtade=) men nä då, jag, mamma o mormor åkte till tyringe o hade en trevlig dag, gillar det himla mkt att vara där=) pallar inte skriva så mycket om vårt besök, utan låter bilderna tala....=)image64
image66

jag o mamma på anders 4 hjuling...med den susar vi omkring i skogen så det viner om öronen...mamma säger till mig, kör inte så fort, men sen när hon kör så gaaasar hon så det ryker efter oss, hihi=) vi var uppe i 50 km på stigarna, så krockar man med ett träd där så e de hej o ivaj. så hjälm är ju egentligen ett måste.

bild 2 är på de söta nassarna som vi matar med en massa bröd, de e så söta, speciellt bebisarna som har ränder på sina ryggar. bra har dem det hos anders i sina små hotell som de sover i=) han har en massa hjortar o manfår o andra djur oxå, men helt klart bäst är Doris som är en tjusig alpacka dam=) detta är inte doris, utan en annan sötnos=) men så vet ni hur de ser ut=)image67 
image68
en fin dag på landet helt enkelt=)

igår onsdag tog jag tåget in till malmö för att träffa Sofie o Liam, sötare påg får man leta efter länge. vi hade några trevliga timmar tillsammans i vår sköna malmö. käkade en underbart god lunch o såklart hade vi en massa att snacka om=) efter några timmar satte jag mig på tåget igen, denna gång till burlöv, där jag gjorde min sista dag på I.me.my. känns väldigt konstigt att jag aldrig mer ska åka in till burlöv för att jobba i min lilla affär där jag varit i nästan 2 år. ska sluta på triumph oxå, en av de sista dagarna blir imorgon. jag hoppas måns jobbar då så jag får säga hej då till han, kanske ni har hört han i reklamen för burlöv center i mix megapol radio city=) han e ingen teater apa, utan en teater gorilla=) aaahhhaaa=)
det jag kommer sakna mest med jobbet är såklart mina kära kollegor...Angelica, Rebecca, Asal, Sandra o alla andra goa tjejer man lärt känna. börjar nya jobbet redan på lördag, ska bli väldigt spännande...något helt nytt att syssla med, eller ja hyfsat nytt iaf=)

imorgon e de fredag o jag hoppas på en liten date med fina emma nu när hon e hemma en snabbis, innan semestern på rhodos, favo ö nr 1=) men nog ska bannemaj jag oxå komma dit till sommaren, ohhh längtar=)

sov gott kompisar, många kramar=)

Kommentarer
Postat av: emma

Tack för igår gumman! Var trevligt som alltid! Puss&kram

2008-04-26 @ 09:19:51
URL: http://emma85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0