20 januari 2011

idag skiner solen, helt underbart=) man känner våren i luften. mamma berättade att hon såg snödroppar igår. sen tänker man ett steg längre, vår va härligt, men vi är bara i januari månad=( alltså en massa tid kvar för mer snö o minusgrader=( jag längtar såå efter nya kläder i ljusa härliga färger, nya fina skor o att få ha på mig den fina jeans jackan jag köpte förra året. kanske man ska ge sig på att beställa från hm, där får man en massa vårkänslor när man ser de fina kläderna. kläder som ibland ser så himla bra ut på nätet o ser tokigt ut på mig=) nu ska jag fixa till mig, mata lill killen, sen drar vi ut på en promenad i det fina vädret. ha en fin dag<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Åååå är du brunett;) picture please! Måste ses snart. Jag har en del enkla recept jag kan maila dig en dag om du vill? Mest fisk och veg men man kan ju byta ut mot kött. Ha en trevlig helg min sköna! KRAM

2011-01-21 @ 11:16:55
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0