9 maj 2010

idag har vi jagat vildsvin o grillat för första gången i år. när vi stod o väntade på korven frös jag näsan av mig=) fanken vad det är kallt nu, ingen vårvärme i sikte=( ska nog förtydliga det där med jagat vildsvin, alltså vi typ sprang efter dem i en hage för att få in dem i en annan hage, de små sötnosarna hade rymmt. vi lyckades inte så bra, men när sen anders gick iväg med vera(hunden) så kom alla de små nassarna springandes efter en stund. vera har väl aldrig sett ett vildsvin innan, men tydligen på e hon en exellent grishund=) i love landet, skulle mycket väl kunna bo i ett fint hus i skogen=)

ser ni den underbara rosa fotöljen, den ligger högst upp på min önskelista=)=)=)

i onsdags o torsdags var jag ju i Sthlm med jobbet. såg inte en enda kändis, men ska ju snart upp där igen, så ger inte upp än=) det var 2 väldigt intensiva dagar men vi hade det väldigt roligt. i onsdags var vi på melker anderssons restauran, le rouge. vilket ställe, så så vackert!!! lite som moulin rouge. vi var 4 töser som tog varsin drink när resten hade gått hem, mojito...mikke mikke god=) en rolig bartender var det, till idas drink berättade han dess histora för oss, vi bara, men ge oss drinken för fasiken=) vi var törstiga, haha!

yenni med fina bebismagen, maria som gifter sig om 2 veckor o ida som snart har varit gift ett år=)

vi skåningar vet hur man tar för sig i Stockholm=)

det har varit en omväxlande vecka, ena dagen svin i skogen o nästa konferens i sthlm. but i like it!!!!!
nu får vi se vad nästa vecka har med sig=) ha en skön söndag kväll=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Lät mysigt=) både vildsvinsjakten och sthlm=)

2010-05-10 @ 22:42:54
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

haga jaga vilkdsvin hur vågar ni även om de e små. nu ska jag iväg till trelleborg och kolla på bil. ska köpa en, ska bli så skönt. kanske vi kan ses oftare oxå för man e så lat me dtåget :D



ses på lördag :)



kram

2010-05-13 @ 08:09:00
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Ida B

Men där ligger jag ju och fläker ut mig :)

Trevligt hade vi i alla fall när det bara blev vi 4 kvar :)

Ring dig på måndag så vi kan boka satc 2 biljetter :)

2010-05-14 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0