17 januari 2010

idag gick vi upp vid halv tolv, jisses va skönt det var i sängen=) vi lämnade kitty igår=( så det kändes som vi var barn lediga idag, hihi=) vid 2 gick vi hem till pappa, det bjöds på god middag och glass till efterrätt. blev en massa thailand snack, jag har ju läst en massa guide böcker så jag fick ju berätta för släkten om en massa do's and dont's, hahah! ikväll har jag gjort färdigt teneriffa albumet, på tiden i och med att resan var förra året i mars! har oxå kollat fotboll, en relativt spännande match mellan arsenal och bolton=) martin varnade mig innan för att det är en massa bra matcher nu i veckan som kommer, en match i halvåret är lagom för min del. jag får fly hemmet eller iaf in i sovrummet när fotboll går varm på stora tvn=) 

nu är det dags att sova, imorgon är det träning och jobb på schemat. 
tjingeling=)

Kommentarer
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

när är det ni ska åka? =)

2010-01-18 @ 10:31:39
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

åh ja det tycker jag verkligen vi ska!!! Du jag och nästan film! jippie!



Hur var semestern vännen?



Kram

2010-01-19 @ 08:23:23
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

Åh gud vad härligt =) vi ska åka till sommaren i slutet på juli så det dröjer lite till :) läääängtar!



ha det underbart!

2010-01-19 @ 10:50:46
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0