1 april 2010

nu e jag tillbaka i skåne, borta= kul o bra men hemma bäst=) har haft två lärorika o intressanta dagar, träffat många härliga IDUNA flickor. allt gick bra tills ca 2 timmar in i resan med tåget hem igen. vi stannade i nässjö, folk skulle av o på. då helt plötsligt säger lokföraren att någon elledning är sönder och att vi kommer bli stående på stationen i ett bra tag, va himla kul lixom. är ju inte deras fel men det är ju lite små trist, jag åker aldrig tåg osså händer det just på min hemresa. jag skulle vara i lund 22.30, var nu hemma i eslöv 01.45 istället. ja ja det kunde varit värre. fick iaf en god sovmorgon imorse och imorgon öppnar inte centrat förräns 11=)

det känns skönt med påsk, även fast jag bara e ledig lör o sön, som en vanlig helg så känns det ändå himla soft, kort dag både imorgon o på måndag=) jag ska nog mest bara äta påsk godis=) o slappa i soffan.

nu ska jag leta upp kitty, hon har inte visat sig på ett tag o det brukar inte betyda något bra=) hon e väldigt busig för tillfället, kanske att hon har vår feelings. det har jag iaf, gick från jobbet ikväll i mina guld glittriga ballerina skor. Våren är Bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0