3 september 2009

jo då, klart att jag var uppe med tuppen o tränade i morse=) trodde martin glömt att jag skulle med, låg kvar när han gick upp. men sen kom han in o drog täcket av mig, fy va jag var sur=) men det gick bra. gick o sprang på löparbandet i 71 minuter=) kändes himla bra när det var gjort. annars har jag jobbat. imorgon ska jag köpa nya skoj, jippiieee=) nu ska jag vi kika på en wallander film. behöver inte gå upp så tidigt imorgon, SKÖNT=)=)=)
 eller så vänat jag med sko shoping imorgon o tar en hel dag med martin på lördag, burlöv, ikea, panduro...det låter som en bra ide....tror ni han oxå tycker det, hihi=) han blev ledig från sitt jobb, klart han ska med o shoppa då=) eller blir det kanske esplananden, det återstår att se=) go kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0