24 september 2009

en happy ledig dag idag=) klockan 10.00 satt jag i soffan nytränad, nyduschad o med en god ägg macka i handen. har haft mamma på besök, fixade först hennes naglar, franska med silver rand=) sen piffade jag till henne i håret med min nya Icurl. vilket hollywood barr hon fick=) jag erbjöd mig att fixa hennes hår nästa gång hon ska ut, för hon fick inte låna med sig Icurlen hem, hihi. its my new best friend<3<3<3

jag längtar till julen, när man får ta fram alla adventsljusstakarna, tomtarna, bygga pepparkakshus, last christmas med george michael hörs från högtalarna. jag ska göra om lägenheten till ett vinterlandskap, med snö på rutorna o massa gran barr på golvet, hihi=) julen är ju även en rolig period på jobbet med en massa massa kunder, härlig stämning i butiken, alla är lite gladare än vanligt. hoppas bara att vi får snö, helst hela! december månad såklart.

ska nog leta upp lite nice jullåtar på spotify nu, bra musik kan man ju alltid lyssna på, även om det är jul musik=)

imorgon ska jag köpa uggs=)

ps: grattis till mimmi, susanne o monica som har fyllt år i veckan=)

*H*A*P*P*Y* *B*I*R*T*H*D*A*Y*

här e min fina födelsedagstårta som jag gjorde när jag fyllde år, den var lika god som den ser ut, hihi=)


Kommentarer
Postat av: monica

Hej och tack för grattishälsningen.Jag hämtar blusen någon dag

Kram

Monica Eddie

2009-09-26 @ 09:11:24
Postat av: Emma

ÅÅå då är vi två som längtar till jul=) Mumsig tårta föresten!! Hoppas allt är bra med herrskapet på rönneberga. Trevlig helg! kram emma

2009-09-26 @ 11:04:23
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0