6 oktober 2009

idag har jag spenderat många härliga timmar i mormors trädgård tillsammans med fina vera. hon springer runt runt i trädgården, ser ut som en greyhound när hon kommer rusandes i 180 knyck. grannen har en 2 årig labbe, poppe, svart o grann e han. vera tyckte nog oxå att han var snygg, hon tryckte sig under staketet o sen lekte de en bra stund, men tror nog att leka inte egentligen var det dom ville, hihi=) hade det blivit bebisar hade vi i släkten fått ta hand om varsin=) inte mig emot, hihi=) så här lugn var hon inte i många sekunder!



nu har jag precis bokat in mig o lite familj på bio, vi ska se michael jacksons film, this is it. visas tydligen endast i 2 veckor, så då får man passa på. är inget jätte fan, men han var ju helt klart king of pop. ska kolla efter om man kan boka biljetter till nya twilight filmen oxå, ska bli spännande att se fortsättningen o om min crush i edward håller i sig, hihi=) 20 nov har den premiär.

nu ska jag trolla ihop en middag, fantasin är noll men såklart ska bordet vara dukat o maten varm tills mannen i huset kommer hem. igår köpte jag en jul löpare o 2 jul tallriks underlägg från hemtex. jag längtar efter jul=) kan man lägga de på bordet redan nu???=) 

tänker på min chef o vän, ida som ska gifta sig nästa vecka=)=)=)=)=)=) lika gammal (ung=) som en själv o ska nu få bära en riktig prinsses klänning o lova the man she loves allt vad man nu lovar varandra. jag vill oxå gifta mig, vill ha en underbar klänning o en blingig ring från schalins. jepp den är redan vald, hihi=) ida o peter ska på en underbar bröllopsresa oxå, till australien...absolut inte avis, hihi=) medans vi är här hemma o sköter butiken, simmar de i stora barriär revet. kul för dem=)=)=) jag önskar dem all kärlek i världen<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ida S

Tack så mycket, sött skrivet :)

2009-10-10 @ 12:59:05
Postat av: Fia

Jag skulle också kunna tänka mig en liten Vera/Poppe bebis :D

2009-10-19 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0