13 maj 2009

ännu en ledig dag, skönt! men oj va slö man blir. tacka vet jag dagar när jag jobbar, då e jag effektiv, städar, donar o fixar=)

mormor ringde innan idag med en sorglig nyhet...hennes lilla gula fågel Gullan hade blivit mördad, av katten tekla som bor hos mormor lite när hon känner för det. antagligen har tekla smygit in i huset, dörren till Gullans bur har varit öppen o då har katta fan tagit sin chans!!! mormor skulle aldrig ha fågeldörren öppen om hon visste att fågelätaren va i huset. ja nu blev det som det blev o det är hemskt tråkigt=(

nu ska jag jogga till träningen, o sen köra hårt i gymmet en timme, härligt! har mkt energi i kroppen efter en dag av soffsittande=)

va o kollade in min morbrors nya bil härom dagen, brukar inte bli så impad av bilar men oj oj OJ!!!!!!!! jag vill ha en likadan, hihi...drömma kan man ju=)=)=) fasiken att man inte tar studenten nu, då hade bil varit fixad=)

nu hopp i träningskläderna o iväg, hej hej!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0