5 mars 2009

tick tack tick tack, tiden går himla fort nu för tiden. dagar kommer o går, veckorna susar förbi. idag innan jobbet har jag dammsugat, fixat med disken o försökt hålla kitty borta från våra krukväxter. hon älskar att tugga på bladen o gräva upp jorden o sen helst leka med det på golvet=) o då har hon miljoner leksaker redan att latja med. hon e nog i katt tonåren nu o gör uppror, ja jag skyller på det=) gick ju in på internet för att kolla efter utbildningar jag är intresserad av o kan tänka mig att börja på, men det hinner jag inte nu, typiskt! tror att lite förändringar måste hända, känns rätt bra när man har kommit på det! nä nu borde jag fixa iordning mig inför jobbet, ska pysa till netto innan o handla frukostflingor till hjärtat=) ha en bra dag. kram kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vad vill vännen börja plugga till? :D

2009-03-07 @ 18:20:34
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0