19 mars 2009

det finns många knäppisar i vår värld, nu senast utanför vår lägenhet.

vi skulle gå o lägga oss vid ett natten till onsdagen, jag står i tvrummet o ser någon stå på den stora gräsmattan. först trodde jag att det var nån som var ute med hunden. men sen ser jag att nissen står o kollar upp på oss med en jäkla kikare, han glor rakt in i vårt hem. vi hade ju tänt så han hade bra sikt rakt in hos oss. vi släckte snabbt ner, jag gömde mig bakom gardinerna=) gubben stod kvar en stund, sen gömde han sig bakom alla de höga buskarna. jag blev riktigt rädd o kände mig inte trygg i mitt eget hem. vi ringde polisen, o sen efter en stund gick fönstertittaren därifrån.

man undrar ju om har stått där innan o vad han kollade efter. nakna människor eller något att sno??? gissa om jag hade svårt att sova sen. var inte spec kul att åka hem från jobbet igår. alla persiennerna drog vi iaf ner.

ha en bra dag i solskenet, jag gör min sista dag på jobbet innan semester=) kramar<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch vad kusligt.... hoppas ni slipper han! När är det ni åker? ha en riktigt trevlig resa!! stor kram

2009-03-22 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0