17 mars 2009

jag gillar mitt jobb, men gillar det ännu mer när tiden går fort o det gjorde det idag=) har pysslat med den nya kampanjen som börjar imorgon, en lila påsk kampanj med en massa bra erbjudanden ska det bli nu. mkt nytt fint har kommit in i butiken, man vill bara ha o ha=) 2 arbetsdagar har jag kvar innan semestern o det känns himla bra=) sol o bad here we come. i en hel vecka ska jag ligga vid poolen/havet o läsa några av mina 3 pocket böcker jag ska ha med mig, bara ha en skön vecka. annars vet jag faktiskt inte vad jag kan förvänta mig av teneriffa, om några dagar får jag svaret=)

snart påsk, i mitt påskägg i år skulle jag vilja ha en solitär ring med minst en 0.20 c diamant...undrar om påskharen läser detta=) annars nöjer jag mig med lite godis, haha=) no biggie med påsk egentligen men ett litet ägg e ju alltid skoj=)

vilket underbart vår väder det har varit idag, ja om man då bortser från stormen. sol o klar blå himmel. nu vill jag gå i vår jacka, ballerina skor o nån fräsig sjal runt halsen=) drömma kan man, fast det blir nog snart verkligehet....!!!

nu ska jag plocka undan kittys leksaker o sen hoppa i säng, sov gott alla<3

 
grönt gräs o söta vitsippor, så fina så fina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0