15 mars 2009

jag gillar söndagar, man kan slappa o ha det skönt hela dagen utan dåligt samvete=) lixom ta det lugnt innan den nya veckan börjar. fast jag har inte bara tagit det lugnt idag, har jobbat några timmar, sagt hejdå till louise som åker till sydafrika i 3 månader på tisdag, lyx=) i will miss u!!!

väl hemma har jag mest suttit o spanat i taxfree katalogen, börjar dra ihop sig att bestäma vad jag vill beställa. definitivt lite godis till resan ner, yummie! har börjat längta till frukostbuffen vi ska käka var dag, rostade mackor med ost, mums! jag gillar hotell frukostar, allt som redan är uppskuret, gurka, tomat, ost i skivor,god frukt, saftig juice, mm, bara att hugga in, cant wait=)

i veckan klippte jag av mitt hår, hej o good bye till min långa toffs, typ 2 dm kortare. mamma frågade om jag sparade en lock, haha nä de gjorde jag inte=)

sweet dreams<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0