30 juni 2009

vilken värme, skönt men hett. är det inte för kallt så e det för varmt. att man aldrig är nöjd=) sitter på balkongen med datan i knät, ser att det är många här i området som gör likadant, kanske inte med dator men som hänger ute i det härliga vädret. det mullrar en hel del o nu kom regnet oxå. men jag flyttar inte in=) igår satt vi ute till klockan 23.00 o imorse käkade vi frukost här, helt underbart. när solen står på så e här typ 40 grader, pust...då e man helst någon annanstanns.

annars idag så har jag varit o tränat, 155 kg i benpress, nytt personligt rekord=) efter det passade jag simeon o ivan när big sis var o klippte sig. ivan e det sötaste o simeon det busigaste=) vi gungade hemma hos tilde o melvin, sen körde vi till farmor o åt köttbullar, yummie! 

   lilla ivan<3

igår va jag och fixade i min lilla nagelstudio=) pappa var med o hjälpte till. han får följa med fler gånger, för tusan va han raggade kunder. för en man som känner alla är det lätt, jag tackar inte nej till lite hjälp med kund raggning=)=)=) i veckan har jag bokningar ons, tors o fredag=)=)=) nästa vecka börjar skolan igen, äntligen=) då har jag en bokning än så länge, men har nån till på g. gjorde på en söt tjej i söndags, så bra de blev. övning ger färdighet=) 

  
va tror ni, kan det bli bra???? hoppas hoppas!!!!

fick ny kamera av martin<3 i söndags, så i måndags fick min fina vän louise ställa upp som modell o det passade ju extra bra att hon dagen innan hade gjort en ny tatuering, så blev den oxå dokumenterad=) 
 

nej nu jäklar blixtrar o mullrar det mycket, jag känner att det är bäst att jag packar in data o katt=) ska koncentrera mig på att äta upp detta=) hej hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0