21 juni 2009

nu är snart 3 dagars ledighet slut. det har varit några sköna dagar med midsommarafton, en väldigt slapp lördag o en lite mer aktiv söndag=) martin e i göteborg o kollar AC/DC, jag sitter hemma i soffan, ensam förutom lilla hårbollen, det är tråkigt att vara hemma själv, jag e så van vid att hjärtat är här. om ett tag ska han iväg igen i 10 dagar, my god, ensam i 10 dagar, fy hundan va tradit!!!! han ska gå utbildning för att bli personlig tränare o det är klart han ska göra det. men lite ego får man väl vara=)

nu ska jag hoppa i myskläderna, dra in täcke o kudde i soffan, poppa popcorn sen ska jag kolla på kendras nya serie. kendra är en av tjejerna i girls of the playboy mansion. det programet gillar jag=) o martin gillar det inte, haha...konstigt egentligen, halvnakna tjejer i tid o otid, borde vara hans bästa tv show=)=)=)

ha en härlig kväll, kramar<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0