1 juni 09

jag gillar listor, hittade denna hos en pysselblogg jag läser=)

SKOR: mina "jesus" sandaler med nitar från deichman
SNEAKERS:
vad är sneakers...gympadojor? har några stycken, från reebok
JEANS: mest svarta brallor på jobb o allt utom svart när jag e ledig
T-SHIRT:
använder bara t-shirt när jag tränar
UNDERKLÄDER: bekväma, helst mormors trosor=)
VÄSKA: just nu, haha, har jag en rosa från gucci, kostade 10 euro i spanien, äkta kopia alltså=)
PLÅNBOK:
bytar efter humör o säsong, just nu en rosa o vit hello kitty.
SOLGLASÖGON:
nä de gick sönder i lördags, annars har jag ett par clip on som man kan fälla upp, ur fula, men funkar=)
KLOCKA:
växlar mellan hello kitty från jet set o en bjäse stor från samma märke
SMYCKEN: alltid örhängen, typ små glitter diamanter, alltid en ring på förlovningsfingret=) o ibland halsband
TV: oh yes, greys anatomy, hem till gården, dh, mfl
MOBILTELEFON:
en lila sony ericsson
MP3:
en svart ipod
DATOR: ja de e ju klart, bärbart e de bästa!
SMINK: en massa olika
ANSIKTSKRÄM:
någon utan parfym från apoteket
DEODERANT:
en från adidas, den har orange kork=)
TANDKRÄM:
colgate kanske
SCHAMPO/BALSAM: herbal eccenses, eller hur det nu stavas
TVÅL: family fresh typ=)
PARFYM:
DKNY be delicious
MINERALVATTEN:
SodaStream
VIN: nä fy hundan, dammvatten all over again
DRINK: hmm, redbull vodka kanske
BRÖD:
något gott från söderviddinge bagarn
MAT:
mkt lax, kyckling o vildnasse=) osså en massa sallad till det, mums!
GLASS:
vaniljglass med blåbär över
GODIS:
ja tack, fy vad jag blev sugen nu=)
SÄNG:
sängram ikea, madrass jysk o e världens skönaste.
LAKAN:
vita
FRISÖRSALONG:
det varierar.
DAGSTIDNING: skanskan.se o aftonbladet


på måndag börjar jag en utbildning, är så glad att jag äntligen tagit tag i det o anmält mig. ska bli såååå skoj, man har ju bara ett liv, varför inte satsa lite på sig själv=) jag hoppas jag få se nån av er som kunder åt mig i framtiden, hihi=)=)=)

dags för kvällstvätten, snart tid att hoppa i säng, imorgon fm e de träning som gäller o förhoppningsvis blir det fint väder hela dagen så man kan vara ute o njuta, jag e ledig imorgon så ska be en bön till vädergudarna=)
 

Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

utbildning vadååå för nån :)?

hejja mormorstrosor :D

2009-06-02 @ 06:57:09
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis till utbildningen=) kul att du kom in!! Mig får du garanterat som kund;)

2009-06-03 @ 22:43:56
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0