9 juli 2009

såg att jag döpt förra inlägget till den 9 juli 2009, jag låg en dag före igår alltså. som det kan bli=)

idag har varit ytterligare en bra dag på skolan. vi fick lära oss lägga glitter tippar, ohh det är så himla snyggt. vill ha alla de olika färgerna nu. fick en kram av tjejen jag gjorde naglar på för hon blev så himla nöjd. det är kul att göra folk glada. imorgon ska jag lära mig marmorering. det som är så jäkla tråkigt är att jag kommer missa 4 dagar av vår intensiv utbildning=( dock är det ju för att jag ska åka på semester, men vill nästan boka av resan så jag kan vara med till slutet. men va fan jag kommer ju bli klar jag med, den 15 augusti ska jag kanske ha lite invigning av min nya salong. men va hundan ska min lilla rörelse heta? hjälp hjälp!!!!

förra fredagen hade jag ida, anette o louise här hemma hos mig. jag fixade louises naglar sen firade vi henne på 20 års dagen. äntligen har jag lärt mig hur man fixar in bilderna från den nya kameran, so here it comes=)



jag bröd på marängtårta med jordgubbar o saft, sen kom martin hem o skämde bort oss med hemmagjord pizza som var den godaste vi någonsin ätit. vi hade en underbar kväll, tack tjejer<3

träffade vera igår, hon var bara 9 veckor gammal o världens finaste. som hon ville pussas=) hon hade busat så mycket
under dagen, så nästan genast när jag kom så somna hon sött med lilla huvudet på hennes mjukis anka<3


nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ha en ikea kväll över nätet. tänkte jag ska spana in vad jag ska köpa därifrån till nagelsalongen. trevlig kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0