2 december 2009

idag har jag varit ledig, eller igår för att vara exakt nu när klockan är efter 00.00. kände för att fixa här hemma, hann med en hel del... städa undan, hänga upp julkulor i lilla köksfönstret, städa balkongen och sätta upp ljusslinga runt räcket, handla, laga mat mm. vid 17 stack jag till salongen och strax efter kom ida och fick sina naglar jul fina! röda tippar med silver glitter på för lite effekt och sen små söta jul stickers. mkt fina!!!

nu hänger jag i soffan med min kära dator som har varit hos data doktorn i några dagar. nu är den upp hotad och nyinstallerad, jag har word och är lycklig över det=)

nu ska jag hoppa i säng. imorgon väntar träning och sen jobb. tror det är ben träning imorgon...förra veckan tog jag 190 kg i benpress, undrar om jag tar 200 kg snart?

ha en härlig natt<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ninis!

Snygg du var i din sminkning;) foudnationborstar är riktigt bra. Mycket bättre än suddar tycker jag. Fina naglar du har nu till jul också=) hade också velat ha.... Hoppas allt är bra med er! KRAMAR<3

2009-12-03 @ 15:25:28
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0