18 augusti 2009

då var det gjort...

...nu sitter det en ny fin tatuering på armen. jag kan inte se mig mätt på den, så snygg är den=) stina på eyescreamtattoo är underbar. härlig människa o såklart en toppen tatuerare. nu är den inplastad och inte till sin fördel för fotografering. men stina lägger nog ut en bild under kvällen, länkar då=)

funderade imorse om jag skulle ta på mig mascara eller inte, trodde kanske att jag skulle gråta för att det gjorde fruktansvärt ont. men nej så fel jag hade. klart det gjorde ont, men inte lika ont som lilla hjärtat på handleden gjorde o den tog väl ca 50 sekunder att göra till skillnad från denna som tog ca 2 timmar att göra. jag pep inte en gång, utan hon tyckte jag var duktig=)

nu ska jag lägga mig i soffan, kika på friidrott o läsa en ny tidning=)

här är den=)

Kommentarer
Postat av: sofie & liam

Roligt =) Det ären bit att ta sig för mig, det blir dyra naglar ;) HEHE!

Okej, hur blev det med flytten, skulle ni flyttas in till stan? Gud vad snygg tattoo =)

Vill också göra en ny, men jag kommer inte på vad jag vill göra ;) hehe!

Allr bra annars?

kram

2009-08-19 @ 10:29:33
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/
Postat av: Emma

Shit att du vågar!! Men väldigt tjusig blev den=)

2009-08-20 @ 18:55:57
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0