14 september 2008

nu äntligen kan jag hålla helg, söndag kväll 18.00=) inte en minut för sent. sitter här hemma med tobias o hans flickvän malin o såklart martin o snackar resor, snart muckar ju lillebror från lumpen o då vill han pysa till varmare breddgrader, sååå härligt!!! thailand står högst på listan. lil bro får ju en hel del pengar när han muckar...kanske han kan bjuda big sis på en resa, hihi=) ja vem skulle inte vilja till thailand, men sheit va man måste sitta lång tid på planet, har fått en lätt släng av flygrädsla, kommer nog med åldern för mig!

snart e de bridget jones på trean tror jag att det var, en av de bästa filmerna tycker jag=) riktigt girlie, girlie=)=)=)

nu håller jag söndag, go kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh har tobbe flickvän :D vad mysigt!

bridget jones e absolut en av tidernas bästa tjejfilmer :D:D

ta hand om dig vännen! PUSS PUSS

2008-09-14 @ 21:57:20
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0