12 oktober 2008

då va denna helgen gången, snabbt som attan har det gått. hela o då menar jag verkligen HELA fredagen spenderades på ikea. ja iaf från 11 till halv 5 o pust säger jag, de e jobbigare än ett riktigt tufft arbetspass. mkt fick vi med oss hem, men ändå fattas en hel del. men det får la komma allt eftersom. kvällen spenderades hemma hos mamma o tobbe som hade lite kalas med god mat o tårta=)

lördagen bestod av jobb hela dagen, ett härligt pass tillsammans med louise=) väl hemma käkade vi lax o pommes, yummie!!! sen tog jag plats i sängen med datan i knät o bara hade det skönt! hjärtat kilade ut o handlade lite lördags gott, sen var den kvällen gjord=) lite film tittande, be kind rewind o sen slockna mina grönblå=)

idag va de jobbedags igen, sen kollade jag o martin in center syds utbud av stövlar till moi. hittade ett par super fina svarta stövlar som ska köpas imorgon, lite dyra va dem, men snygg blir jag, haha! tradit att inte skopunkten hade några jag gilla, annars e ta 3 bet för 2 en super hit=) nu ska jag hoppa i säng, har klippetid redan kl 9 imorgon, pust!!! jag hoppas jag kommer se någorlunda bra ut i håret när jag går därifrån=)

kram o go natt till er alla<3

just det, har hunnit vara lite i lägenheten idag oxå...det känns himla bra, det kommer bli himla bra=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh ja, ullared låter bra:)

har ni egen bil eller bra tillgång till en?

jag kanske kan låna mina föräldras annars.

hade varit mysigt att åkt dit när de fått in sina julsaker, vilket de borde få in snart ju :)

jag e ju ledig vissa vardagar oxå, bättre att åka då kanske? mindre folk=) vilken månad vill du åka? november kanske?

Kram saknar dig med!!

2008-10-14 @ 13:29:56
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0