21 november 2008

let it snow, let it snow, let it snow, i like it=) om bara det hade lagt sig o blivit höga drivor på 1 meter, ahh då hade jag varit en lycklig(are) flicka=) igår när mamma o jag körde hem från malmö vid ca tio på kvällen låg det en jätte lastbil avkasad från vägen, ja de e tur vi skåningar inte bor i norrland  för då hade vi nog legat i väggrenen allihopa=)

mamma o jag spenderade en jätte trevlig kväll i baltiska hallen, malmö där vi kollade på konsert med Lena o Orup. den var himla bra, sjöng med i de flesta låtarna o skrattade åt lenas lite halv snuskiga skämt=) mamma fick en konsert biljett i en för tidig födelsedagspresent, helt perfekt=)=)=) en av kvällens roligaste var när de skickade ut mikrofoner till publiken o vi skulle sjunga karaoke, såklart fick vi en, men för en tjej som älskar sing star va de ju inga problem, hihi=)

       
         


    

    

nu ska jag hämta mitt täcke o stoppa om mig själv i soffan, har haft huvudvärk sen igår så börjar bli himla trött  nu=(  synd att tillbringa sin lediga dag såhär, kanske att jag e bättre när martin har slutat jobba, då ska jag shoppa upp ett presentkort, hämta ut paket på posten, låna ny ljudbok o handla mat till kvällens taco night. har fått hem ett nytt buzz spel så det ska vi spela o förhoppningsvis hinner vi kolla en batman film på nya filmduken=) späckad dag alltså om bara jag blir piggare, ska ta mig en brus c vitamin, så blir jag säkert bra, hihi. ha en bra fredag, kramar<3




Kommentarer
Postat av: Jessica

fan vad roligt!! vill oxå se dem :)

2008-11-23 @ 16:25:58
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0