11 november 2008

äntligen börjar vi få lite stil i lägenheten=) allt är typ små färdigt, inget helt klart, badrummet är på god väg iaf=) lill kitty är hemma, just nu sover hon gott i soffan, skönt med sällskap är man e själv hemma. idag har mamma varit här o styrt o ställt...nina ät nu inte framför tv nu när ni har så fina köksmöbler, ska inte den blomman stå här, haha hon e rolig=) komma här o bestämma hemma hos mig=) nästan bäst här hemma e vår fina fond tapet i tv rummet, ett himla bra val. nu längtar jag tills här bli så pass färdigt att jag kan ha party här, kanske inflyttningsfest, dricka cider, sjunga singstar o bara ha skoj=) ska kika på ett datum o höra om de e nån som kan o vill komma hit o ha lite skoj med mig.

nu e de slut på slappandet, fler lådor som ska packas upp=) hej hopp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0