8 juni 2008

sitter i sängen o kollar rundor på nätet, ligger snart i en blöt pöl på golvet då vi har ca 30 grader här i lägenheten, pust...inte en sommar till utan balkong eller trädgård, så de så! tack till den som kom på golv fläkten, fast nu för nån natt sen låg jag o frös som en liten grisekno av carola vindarna som viner kring öronen=)

såna fina varma dagar det varit i helgen, trist för mig som inte fått njuta av dagens sol utan har fått jobba öppning till stängning i några dagar nu...men på ondag e jag ledig...ja fast då e de ju tvätt som gäller o sen tjej träff på Burlöv=)
igår var vi hos mamma och grillade kött och hade pastasallad till, mums va gott. drack en cider till o sen blev man lite så där halv lam i armarna....men när de va krogsväng på slank där ner en hel del utan någon reaktion, skumt! på krogsvängen stötte jag btw på en skum man som bad mig o mina vänninor att sniffa på hans handleder, där hade han sprejat en parfym på ena handleden o en på den andre. sen vill han att vi skulle sniffa o berätta vilken som var godast, då tog han fram sin bläckpenna o gjorde ett streck på handleden för den parfym man "röstade" på. han ville hitta SIN doft, lite halv patetiskt, men han va ju helt allvarlig, så klart att man ställde upp då=)

dreams are coming true...ja jag vet inte om det blir så än...det är läskigt ibland att satsa på sig själv, men jag kan och jag vill och jag tror på mig själv.....spännande=)

martin sitter o hojtar till kvällens 2 match i em, e de em eller vm? bryr mig inte så mkt, men när sverige spelar kollar jag såklart...men sååå mkt energi som går runt till att jaga en boll, tycker att den tiden kunde läggas på något viktigare, eller iaf alla pengar som spenderas inom fotboll, tänk de pengarna i afrika, det hade nog kunnat hjälpa en hel del.

nu går det inte att uppdatera sidan, så detta inlägget kommer nog aldrig någon få se, trist jag som hade kämpat så länge....=) =) ha nu gick det.



Några bilder från mellanfesten hos oss, på krogsvängen night...Angelica, Zara, Nina, Emelie gånger 2, Martin, Mats, Daniel och jag, skoj hade vi=) och såklart var det sing star som gällde=) tjo o tjim hela natten lång=)



oj va de e segt att ladda upp här på bloggen idag... nu ska jag gå o ställa mig med rumpan mot frysen en stund, för nu e här ännu varmare typ 35. nice att sova om en stund. ha de, kram o go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0