22 juni 08

oh hela golvet skakar. alltså min granne under stängde dörren, riktigt hårt. inatt när jag skulle sova hörde jag en massa konstiga ljud från trapphuset plus att nån öppnar o stänger dörrar, då tror jag att de är på väg upp till mig, men här har ingen att göra, de e ju bara vi som bor så högt upp, o inatt vid 2 väntade jag inte besök=)

sex and the city filmen var helt underbar, saknar ord egentligen för att beskriva den, men sheit va den va bra. lite snyft o mycket skratt. vill helst se den på bio igen...imorgon=) en annan film som jag vill se är Mama Mia som har premiär om några veckor, känns som hela bio salongen kommer att sitta o sjunga med i de gamla klassikerna=) mama mia here we go again, my my, how can i resist u...!!!!! dancing queen mfl mfl.

vet inte vem som är min favo i sex and the city gänget...känns som carrie är mittpunkten, charlotte e underbar o go, miranda e den som lever i verkligheten, men oj så tjusig, men undrar om inte favon ändå är samantha den 6 galna som har så underbara repliker...i love u, but i love me more!!! martin fnissade till mest när de va samantha som skötte snacket=) tack darling för att du följde med mig=)

nu ska jag hoppa i säng, men kastar ändå ett getöga mot tvn. kvartsfinal mellan Italien o Spanien, sista minuterna innan det blir avgjort via straffar...e inte spec intresserad, men de e rätt spännande m straffar=)

ni får sova gott alla vänner, imorgon är en annan dag o en ny vecka börjar, full med jobb o annat skoj att göra, vad det blir vet ingen ännu=) vi hörs, puss!

 med ett stadigt grepp om mina cider flaskor, så festar jag, hihi=)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Ninis! Vi hade jätte skoj. Hur hade du/ni det? vart firades midsommar iår?=) Tyvärr jobbar jag den helgen 12-13=( så typiskt. Jobbar varannan helg. Men du får gärna komma upp över några vardagar om vi båda är lediga annars. Kan ju vara skoj ändå. Uteställena är ju öppna nu i sommar antar jag. Ja janne är verkligen en bra karl. Han är så snäll och omtänksam. Hoppas att allt är bra med dig annars. Jobba inte ihjäl dig;) kramkram

2008-06-23 @ 10:41:07
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gumman. Hur vad midsommar? Leka snart? Ledig nått i helgen kanske? Pussis

2008-06-23 @ 11:19:54
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: maddde

jag vill också se Mama mia när den kommer ut på bio, verkar jättebra:D

2008-06-24 @ 00:00:14
URL: http://flaashbacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0