21 juni 2008

hej hopp, ett försenat glad midsommar till er alla. fast mesta av dagen bestod av regn o rusk blev det ändå ett lyckat firande...massa god mat, lite snaps visor, jordgubbar, härliga vänner o såklart sing star. lite buzz hann vi oxå med, det är roligt, jag vinner alltid=) ska kila in på nån nätsida för sånt o kolla vad det kostar=)

idag är en riktig slappe dag, sitter i sängen m morgonrocken om mig o har det hur skönt som helst, här vill jag sitta hela dagen=)  men får väl gå o styla mig om en stund inför biobesöket lite senare idag. när jag ska gå på bio vill jag nog helst ha myskläder, typ bekväma byxor, tjock härlig tröja o gympa skor, men iom det är sex and the city vi ska se så känner jag att jag behöver piffa upp mig lite=) så på med lösögonfransarna, de högklackade skorna, den tajtaste klänningen o de glittrigaste smyckena=) ska blinga martin oxå lite,hihi!



ha en bra dag alla, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0