7/7-2008

hej hopp. dagarna går, fort som fan. va ledig tors o fre. den första lediga dagen spenderade jag i mammas trädgård, va ju underbart väder. på fredag morgon körde jag, Martin, Tobbe o Björn till Liseberg o hade en rolig dag där. men jag börjar bli gammal, för my good va jag blir yr i mössan efter typ alla karuseller, helt ur balans i skallen=) men de e kanske inte så konstigt att man blir lita skum i huvudet, karusellerna e ju rätt wild and crazy=) åkte balder, kanonen, lisebergsbanan, pariserhjulet, där jag fick grym höjdskräck o bara ville ner!!! sen gled martin o jag igenom sagoslottet oxå=) ist för kärlekstunneln, hihi! ja de blev väl nästan de flesta utom de absolut värsta, som den gigantiska gungan tex.

              
gladast var jag nog när jag stötte på Kitty i en liten souvinirbutik, så e de någon som har 700 kr över, köp den sötnosen till mig=)

i helgen var det jobb  för hela slanten, var lite små trött o hängig på jobbet o slutar min arbetsdag där med att göra en liten vurpa bak på kontoret o satte mig rätt på rumpan som en liten padda=) sen brukar jag bli sittandes där ett tag o undra hur fan jag hamnade där=) släktträff i höör lördag kväll, middagsdejt med pappa söndag kväll så hade de dagarna gått. pappa har köpt ny fin bil, så e glad för hans skull, när ska jag få rasta den tro, hihi.

idag mån va det jobb igen, dag 3 av 7 på raken, jeey. sen i helgen, då e jag ledig!!!!!!!!!!!!! redan på fredag kväll ska jag fira mina fem dagars ledighet med hannas smultron cider, så god att jag går o tänker på den under dagarna, hihi=) nån som vill joina mig fre kväll, kanske=) annars e de kanske nån som har tips på nån god parfym, mam o pap ska utomlands, så då passar det ju bra att beställa hem lite från tax free=)

nu ska jag hoppa in i duschen, o sen e de läggedags. det regnar jätte mkt nu=)=)=) mitt favo väder, men inte blir här lite svalare i lgh för det, typiskt! sov gott, kramar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0