Forts 15/2-08

Fick tag på halsbandet igår, får fota det sen o lägga ut, så så fint=)

Va skoj Sofie att du fortfarande kikar in på min blogg o ser om jag lagt ut nåt vettigt=) Helt plötsligt är det kul att blogga. Drömde om dig i natt, du va här i min lägenhet, kommer inte ihåg så mycket, mer än att vi stod och kollade ut i ett fönster, skumt=) Ja vi får ta tag i oss själva o fixa så att vi ses en dag.

Nu e det dags för dagens avsnitt av Hem till gården, ska bli spännande och se om Charity får sin Tom eller om bitchen Sadie får sin vilja igenom och bröllopet blir stoppat. Dagens höjdpunkt.

Sen blir det lite mat shopping tillsammans med mamma och halv 3 e de dags för veckans sista träning, ska leta upp nåt goodie recept som vi kan laga ikväll.

Nä nu får jag ta tag i mig själv o fixa lite.

Ha en trevlig fredag, det ska jag=)


Kommentarer
Postat av: sofie & Liam

Din dröm betydde nog att vi får ta o göra så =) hihI!
Måste ju komma hem & se hur i har det hemma juuuu :D
Ha en underbar helg!!
BTW Hon stoppade bröllopet ;)

Kramis

2008-02-15 @ 12:52:27
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0