7 december 2008

bjällerklang bjällerklang, den 24 december närmar sig med stormsteg, and i löövv it. äntligen lite tryck i affären, sälj sälj sälj, så himla skoj=) igår kväll var det dags för julfest med hallbergs guld, hela butikens glitter åkte på=), sen svassa vi på tåget mot helsingborg. fick höra den roligaste historien om en man som rökt nån form av någon drog, som sen fångat ett troll som sen visade sig vara en kortväxt person, haha, det var skoj. vi käkade på en mysig libanesisk restaurang, meza hette det, typ som tapas. restaurang besöket avslutades med en underbar kladdekaka, frödinges såklart, hihi=) sen gick vi vidare genom helsingborg som e himla mysigt, vi hamna på en bar som heter bara vara. härlig mysig stämning, ibland önskar jag att man bodde i en större stad med många små mysiga barer att hänga på. i eslöv finns det 2 att välja på, yeay=) vid halv ett var jag hemma igen, jobb idag så kunde inte vara ute o svira för mycket. ingen bra kombo att vara bakis o jobba i butik=)

nu sitter jag i soffan o har det skönt, har precis ätit en skål med popcorn, så tror inte att det kan bli mycket bättre=) nu i veckan blir det en del julklappsshopping, det är roligt! vill egentligen ta en hel dag nånstanns, eller iaf en helkväll, det e väl typ det som jag har tid med, på typ burlöv center. tisdag är jag ju ledig, kanske ska höra med lillebror, kan ju vara lite trevligt, lite quality time med lil bro=)

något bra som går på tv ikväll? hmm, det ska jag ta reda på nu=) just det på lördag e de ju lite party här=) ska leta upp lite bra party musik, det är ju aldrig fel. brittan o lena+orup får det nog bli, så e kvällen gjord.

kram o hej<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Nina fina! Hur är allt med dig? Här är det bra. Ska bli skönt med lite skolfritt snart. Slutar på fredag=) Tänkte höra med dig om du har tid att ses någon dag mellan den 21-27? Janne kommer ner till Höör den 23, så kanske vi kunnat ses alla fyra någon dag efter jul? Hade varit skoj tycker jag. Har ju din födesedagspresent här hemma med som du inte fått ännu=) Hoppas du haft en bra helg. kram emma

2008-12-15 @ 00:18:24
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Nínis! Ja förmodligen skulle vi kunna den 26, ska prata med carro först bara för vi ska kanske träffa kvant o co antngen 26 eller 27. Men jag hör av mig så snart jag vet. Vill såklart att du ska få träffa min karl med;) kramis

2008-12-17 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0