29 december 2008

nu e jag tillbaka efter min lilla blogg semester=) eller egentligen så har strömsladden till datan varit sönder o jag har inte orkat köpa en ny, men idag har martin köpt en till mig=) thank u darling<3

då var julen över, väldigt mysigt har det varit. mkt jobb såklart, men himla skoj...mys med familjen, massa fina paket,  en hello kitty klocka bla, yeay=) o min rosa karamell radio, ja jag har ju helt klart varit en snäll tös i år=) så dessa veckor har varit fullspäckade, mamma har nollat, så 2 kalas för henne har det blivit, martin fyllde år på juldagen, sen hade vi besök av emma o janne i fredags, var jätte trevligt, speciellt skoj att se att emma träffat en riktigt trevlig karl, lite äldre män är bäst=) jag vet av erfarenhet, hihi=)

imorgon bär det av mot jobbet för den sista arbetsdagen för detta året, sen har jag o älsklingen 3 lediga dagar tillsammans o det ska bli lovely. bara slappa i myskläder hela tiden, läsa, surfa, kolla film, ahhhh va skönt! just det, ska måla en tavla oxå, har ju fått in en beställning på ett av mina konstverk=)

osså var det ju nyår, kommer bli en härlig dag, god mat i trevliga människors sällskap. det bästa med nyår är att ett nytt år börjar, 2009. år 2008 var bra, men 09 kommer bara att bli bättre, de e härligt att känna sig positiv inför ett nytt år, annars har det alltid varit lite av en depressions tid för mig, nytt år, ny start, januari, tråkigt, men i år känns det himla bra. 3 resor att se fram emot, ev att en ny utbildning börjar, inte för att det är något att se fram emot, men jag fyller 24, my god man blir bara äldre o äldre, snart e de bannemaj dags för barn o hus, hunden skippar jag, hihi=) 

några the best of 2008 är...

*martin o jag flyttade ihop på riktigt i min lilla lgh på malmgatan, februari 08
* har haft många roliga stunder med mina arbetskamrater, som blivit kära vänner, nu senast är det med kära louise o anette, det är härligt att skratta, ha ha ha=)
* jag o hjärtat köpte lgh tillsammans som nu har blivit ett drömboende,allt tack vare min känsla för inredning, hihi=)
* 22 oktober blev jag moster till en liten påg, Ivan, den sötaste lilla killen<3
* paradis semester på rhodos i augusti, sol, bad o värme på ön nummer ett=)
2008 har helt enkelt varit himla bra o 2009 kommer bli ännu bättre.

gott nytt år, kram från Nina<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0