3 augusti 2008

vilken mysig helg, trots jobb varje dag. kalas hos farmor med släkt o vänner. tror farmor blev riktigt glad för våra presenter=) 83 år blev hon, grattis=) hängde med mina söta kusin barn, riktiga charmtroll. så det blev pyssel på full nivå igår, vi gjorde söta dekorationer till blomkrukor med tildes pyssel, så nu yr glittret hemma hos farmor=)

         
Tilde, Nina, Melvin, farmor, faster Maggan o Nina.

jobb idag med, tack vare anette blir dagarna hur skoj som helst, vi vill bara ha o ha=) ett halsband, några ringar, många berlocker mm mm...=)

o nu tror jag bestämt att vi har köpt en lägenhet, kan inte sitta still så glad jag e=)=)=)=)=)=)=) ahhhhhhh, ska ta mig en runda runt kvarteret o glädjeskrika lite, haha=) hoppas hoppas, mer besked imorgon. la la la la la=)

ha en bra kväll, kramar<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vad skoj med lägenhet :D STORT GRATTIS till er sötnos :D:D:D:D ja dagbok e mysigt, såg bridget jones och blev toksugen hihi=)

2008-08-03 @ 23:06:27
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0