16 augusti 2008

ja må hon leva, ja må hon leva...idag e de min födelsedag=) för 23 år sen ploppade jag ut, inget hår, slibbig o blodig, men himla go ändå=) idag några år senare, lite större, mer hår(på huvudet=) men lika god för det=)

skulle uppdaterat med bilder både från idag o igår, men inget blir som man tänkt sig eller hur....all packning har jag gjort idag, sen lite tårtätning med vänner, kitty lämnats på hotell o nu ska jag in i duschen innan läggedags. de blir att gå upp TIDIGT imorgon bitti, halv 4!!!!!!!!!!!!! hjälp, knappt lönt att lägga sig=) men men, nu pyser jag till grekland. ha det bra här hemma, jag ska tänka på er när jag ligger o plaskar i medelhavet, eller när jag tar mig en iskall sex on the beach i mandrakihamnen med varm vind susandes om öronen=)

ha de gott....kramar Nina<3





Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får en underbar resa!! är lagom anuvdsjuk=)

2008-08-17 @ 15:49:24
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: sofie & Liam

Grattis i efterskott =) Trodde att det var den 19e ;) snurrig

Hoppas ni får en underbar resa!

kramar

2008-08-18 @ 09:49:50
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0