11 augusti 2008

nu längtar jag bara efter semester, e trött o lite sleden. så det ska bli underbart att snart få börja packa inför resan, stringbikinin o sololjan är med, det viktigaste såklart, hihi=) känns lite lustigt att dra iväg på semester nu när alla andra redan har haft sin...men nu ska jag få njuta och vara ledig, precis som alla andra har varit. o de ska bli såååå skönt! 3 arbetsdagar kvar, kan inte prata nog om detta=) snart e jag lixom på ön nr 1 med prinsen, kan ju inte bli bättre<3

har varit hos anette idag, hon e en pärla på att göra naglar, så nu e jag så grann om fingrarna=) blev gele med fransk manikyr på mina egna naglar med fina dekorationer i rosa, svart o silverglitter på ringfingrarna, great=)

nu e klockan snart nytt dygn, snart dags att trilla i säng. upp o hoppa tidigt imorgon bitti då vi har tvätttid. igår åt vi pannkakor jag o martin, mums va gott, men jesus så mätt jag blev efter 2 st...men nu e jag lite sugen igen. sen gjorde vi en massa rosenbullar formade som hjärtan till mitt lilla födelsedagsfirande i helgen...ohh va goa de är, helt nybakade o varma med lite smör o salt på, yummie!!! tur att de ligger i tryggt förvar i mormors stora frys, för här hade de nog inte räckt länge=) nu ska jag kila till mitt rosa badrum o tvätta ansiktet i den nya rengöringskrämen jag har köpt från apoteket=)

ha en skön natt, tjingeling=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh vad underbart med resa vännen :D fast är inte champinjonsås så det blir som maria.... haha!

vad önskars du dig i present? vi får ses en dag coh fira varandra:D eller får vi fira varandra med en bio kväll eller nått =)m Kram

2008-08-12 @ 10:17:24
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0