15 mars 2011

kl 9.00 imorse var vi på besök hos prästen inför dopet, vi snackade psalmer, gudföräldrar, namn o varför man har dopklänning. det kändes bra med den prästen som vi har, ser jätte mkt fram emot dopet=) o att få träffa alla härliga männsikor som ska komma=) vissa ska få träffa mio för första gången=) nu tvättar jag dopklänningen, sen ska jag börja baka. idag blir det morotskaka, mums!!! men den ska ju sparas till nästa lördag såklart=)

igår var jag, mio o mios mormor på nova lund o shoppade. jag hittade 3 par skor, det sista till dop outfiten o 2 rikitgt snygga nagellack. har fått så galet snygga naglar sen förlossningen, det tackar jag mio för, haha!!!
ett par av skorna jag köpta var ett par rosa stövlar, alltså gummistövlar, de fick jag användning för direkt, hade mina nya vita tygskor på mig, men vita tygskor går inte så bra ihop med ös regn!!!

nä nu ska jag börja med kakan=) see ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0