13 januari 2011

livet kan förändras snabbt, kl 22:42 den 24 december 2010 tog våra liv en helomvändning. vår fina kille mio föddes. jag har han i min famn nu, tittar på han o tänker att jag e mamma till det finaste som finns. dagarna nuförtiden ser lite annorlunda ut, jag tar hand om vår prins. försöker hitta nya rutiner med en baby i huset. det är en stor omställning med barn, en gåva man inte ska ta för given. att ena stunden stå på jobbet med kunder, för att i nästa känna att vattnet går, det är coolt, för då visste jag att snart ska jag få träffa personen som legat i magen i ca 9 månader. o inte riktigt veta hur allt skulle gå till, det var spännande=) min förlossning var toppen, om det är någon som vill ha en positiv förlossningsberättelse, så ring mig=) nu ska lilla killen få mat, sen är det dags för en promenad. vi hörs, kramar<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0