8 feb 2011

hej hej, allt bra med alla? mio sussar sött i soffan o martin i sovrummet. mannen är sjuk, o det skönaste att göra då är att sova. jag o mio hade en bra natt, somnade kanske vid halv 12, jag vaknade kl 5 o var pigg o då hade inte han velat ha mat än=) så flera timmar oavbruten sömn, fler såna nätter tack, hihi=) han vaknade strax efter 5, matdags, sen sov vi vidare till halv 9, o då var jag sååå trött. nu fixar jag lite här hemma, rensar ut bland kläder, smycken, prydnadssaker mm. 5 stora påsar med kläder står i vår hall, i väntan på att skänkas bort. det är så skönt att göra sig av med saker man inte behöver o använder.

vet ni vad jag inte kan se mig mätt på när jag tittar på Mio, hans små söta fötter o tår=) tårna är små som ideal makaroner o det sötaste som finns. tänk att de ska bli stora tonårsfötter med skostorlek typ 44, hjälp!!! bäst att passa på att njuta NUUU=)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Storlek 44 var väl lite att ta i :P Vilken superfin bild på er :) saknar er och hoppas kunna komma ner och hälsa på er snart! Kramar

2011-02-08 @ 16:31:44
URL: http://astoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Emma

Mysig bild! Å va fin du är i brunt hår=)

2011-02-12 @ 13:40:56
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

Hej sötnosar! Ja, iband är vi duktiga med matlistor men kan inte påstå att det är ofta men vi ska försöka bättra oss. är ju så mkt skönare i veckorna då! Förstår dig verkligen att du inte kan slita blicken av lille Mio. Söt som socker ju :):) Tack för inbjudan till dopet, vi hoppas vi kan och än p länge ser det så ut:D men jag anmäler oss längre fram!



Ni får ha det så bra! Kram

2011-02-21 @ 22:07:35
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0