14 maj 2010

idag är en väldigt speciell dag, min fina vän angelica födde inatt sin dotter Evelina<3<3<3 vilket mirakel det är med barn, ena minuten ligger de i magen, tryckt o säkert o i nästa är de ute i världen som en egen person med krav o behov. under dagen har jag blivit uppdaterad med bilder av mamman=) redan igår när hon skrev att hon hade åkt in på förlossning blev jag gråtig!
o idag har jag fällt lyckotårar mest hela dagen! jag längtar tills jag får träffa dem alla<3<3<3<3 bra jobbat kompis, du är bäst<3<3<3


angelica o dennis, nu nyblivna föräldrar, Grattis<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå vad kul=) Grattis till dem=)snart är det kanske vår tur Nina!?;)

2010-05-15 @ 19:29:16
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0