21 mars 2010

uppe med tuppen(08.15)en ledig söndag, fy hundan! men med lite frukost i magen kändes det bättre=) följde med martin till gymmet. stod på crossen en timme, sen sov mina fötter rätt så duktigt efter det. men va skönt att ha tränat=) duktig Nina. nu har jag duschat o fixat till mig, jag o pappa kör  på roadtrip om en stund. har tre små hjärt post it lappar fulla med saker som ska köpas. om det nu finns, måtte det göra det, vill inte komma hem tomhänt!

nu ringde pappa, dags att köra. ha en bra söndag=)



såhär glad blev han på sin födelsedag när han fick sin present från oss. valfri fotbollsresa. gissar att han vill se arsenal o gissar att martin oxå följer med=)=)=)

Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

tack vännen <3



vad fint du ändrat om här :D

och fina bilder på ert sovrum:D

var semestern bra?



Kram kram

2010-03-21 @ 16:14:11
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul då kör vi på det=) får boka in en dag sen när det närmar sig! Hmm... vi har ju mycket grått, vitt, ek och grönt här, men jag gillar alla dess färger! Finns mycket snyggt! Hoppas allt är bra med er! Ha en bra dag my friend<3 kram!

2010-03-22 @ 10:26:15
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0