7 januari 2010

snart är det dags för årets (första=) semesterresa=) än så länge har vi bokat dit och hem resa, såklart=), flyg ner till Koh Samui och boende i en bungalow i tre dagar. har precis skickat en förfrågan till ett hotell i bangkok där vi ska vara i 4 dagar när jag ska shoppa shoppa och SHOPPA=)=)=) det är kul att sitta och kolla på en massa hotell och det bästa är att det är billigt så man kan unna sig något finare än vanligt=)

jag hoppas jag hamnar i paradiset där nere, vita stränder, palmer, varmt vatten och bra snorkling. jag längtar!


körde genom stan på vägen hem ikväll, massa ljus var tända för sonny. då blev det så verkligt, jag känner han inte nära men han finns inte längre. jag tänker på hans familj och hur svårt de måste ha det just nu, kan bara tänka mig och vill aldrig veta hur det känns!!! första gången jag träffade honom blev jag lite små kär, han hade grå tröja med musse pigg på och ljust fluffigt hår, vi var väl ca 12 år gamla. hade ett foto på han som bokmärke ett tag=) tråkigt slut för en fin människa<3


Kommentarer
Postat av: Jane

Tack för fina naglarna :-)

2010-01-13 @ 11:09:18
URL: http://janesprivata.blogg.se/
Postat av: sofie - mamma till underbara Liam

såååå mysigt, vår thailands resa är också bokad, men inte förrän till sommaren =) men skönt ska det bli =)

2010-01-15 @ 11:21:54
URL: http://liampromsriadelsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0