19 januari 2010



så här kul hade jag och vera förra veckan. vi var ute på lång promenad i snön, vi charmade några äldre herrar som tyckte vera var himla söt, sen fick jag några riktigt goa pussar av sötnosen=) i 25 års present önskar jag mig en vovve, en söt liten hårboll... drömma kan man, hihi=) en katt kan oxå funka bra=)



min kusins katt aco, han som ligger i trappan en en riktig goding, som en bebis. ska jag träffa aco får jag ta med allergimedicin i mängder, men han e ju så go, kan inte motstå att hålla och klappa=) lilla kitty i korgen, vår älskling<3<3<3 det är ensamt hemma utan henne, men hon har det bra på sin lilla semester!!!

nu ska jag ut i det fina vädret, det har nog kommit ny snö över natten, yeay=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0