22 februari 2010

damp ner i soffan, zappade lite och såg att en shopaholics bekännelser precis börjat. såg den förra året när jag var hemma själv i några dagar, inte precis martins typ av film=) älskar författaren som skrev boken, men var ändå skeptisk till filmen, men det borde jag inte ha varit, för den var hur bra som helst. och nu ska jag se om den igen=)

borde egentligen ställa mig vid spisen som en riktig kvinna o göra mat till min man, men det får vänta, hihi!

nån mer än jag som längtar till våren??? jag ska inte klaga, har ju inte ens varit hemma i en vecka men nu får det vara nog med snö...tänk när all denna snö ska smälta. då kommer hela sverige flyta. fortsätter det såhär får jag köpa nya vinterskor. och det är man ju inte så sugen på när vårkläderna börjar inta affärerna. fast jag är mest sugen på inredning just nu. vi ska göra om sovrummet o har redan mina ideer om hur det ska se ut. ev blir det en tur till svågetorp till helgen. där finns ju både ikea, stoff o stil, ilva ja säkert fler nödvändiga affärer. förhoppningsvis blir det jag o min vackra gravida vän som tar oss en roadtrip. på fredag blir det iaf att vi åker in till storstan, för då ska vi se genrepet av melodifestivalen. de ska bli skoj, sen har jag hela lördagen o söndagen ledig...så skönt=)

nä nu måste jag verkligen börjat med maten till min älskling kommer hem. bjuder på en bild från thailand så länge=)



nä det är ingen säl som ligger o guppar i vattnet det är en svensk albino, hihi=)=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0