3 augusti 2010

idag har jag testat en ny grej på gymmet, nämligen strip aerobic!!! har varit så sugen på att testa detta, o efter ett svettigt pass längtar jag redan till nästa=) kunde väl inte ta i riktigt så mycket som jag ville. men det gick ändå väldigt bra. vi hade alla varsin lite halv ostadig stol att dansa o stripa runt=) hög musik och en peppande instruktör!!! ska köra med detta så länge det känns bra och man inte är för stor. sen får jag väl sitt stripa medans de andra dansar runt mig, hihi=)

igår morse 06.20 väckte martin mig. han kom in i sovrummet o berätta att det stod poliser med dragna vapen runt huset snett framför oss. jag upp som hundan, på med glasögonen=) sen smög jag fram till köksdörren. o mycke riktigt stod det poliser där o sikta på något. de skrek till någon i en lägenhet att komma ut annars skulle de komma in. såg en del poliser när jag gick till parkeringen, men vi visste inte vad som hade hänt. men tydligen var det ett inbrott, där 2 st tjuvar hade klättrat upp på andra våningen o sen tagit sig in genom ett fönster. ja miffo finns det överallt!

nu har jag tänt en massa ljus i lägenheten, dags för tisdags mys=) kramar<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med annorlunda träning=) men fy, idioter med som klättrar upp på andra våningen!!! Att folk inte kan låta andras saker vara..... Hoppas allt är bra med er! Synd vi inte kunde komma i helgen...:S Men snart får vi ses ändå! KRAM till er<3

2010-08-11 @ 14:47:47
URL: http://emma85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0